“Мобильник” компаниясындагы программалык катачылыктардан улам “Бай Түшүм” банкы “Мобильник” электрондук капчыгынан акча берүүлөрүн кайра токтотот
07.02.2019
Урматуу кардарлар!
“Мобильник” компаниясындагы программалык катачылыктардан улам “Бай Түшүм” банкы “Мобильник” электрондук капчыгынан акча берүүлөрүн кайра токтотууга мажбур.” Биз сиздерди ишендиребиз, “МобильникДеньги” кардарлар электрондук капчыгындагы акчалар “Бай Түшүм” банкында жана техникалык катачылыктар оңдолсо, кардарларга бериле баштайт, бул туралуу биз кошумча кабарлайбыз.
Биз “Мобильник” тиркемесин оңдоого керектүү кадамдарды жасап жатабыз. “Бай Түшүм” банкы чын дилинен келтирилген ыңгайсыздыктар үчүн кечирим сурайт.
Дагы бир жолу сиздердин көңүлүңүздөрдү бурууга чакырабыз: “Мобильник” бул юридикалык тарап экенине, ошол юридикалык тарап менен комуналдык төлөм, интернет төлөм, финансылык так келишимдери жүргүзүлгөн.Ошондуктан “Мобильник” компаниясы убактылуу төлөм жасоо жана алуу боюнча тоолук жоопкерчиликте.
Эгерде сиз “Мобильник” төлөө терминалынан жарыкка, таштанды таштоого,мобилдик байланышка, интернет жана башка коммуналдык кызматтарга төлөм жүргүзсөңүз. Бул төлөм “Мобильник” компаниясынын техникалык катачылыктарынан төлөнбөсө. Акча каржаттарын кайтаруу боюнча “Мобильник” компаниясына кайрыласыз: номерлери: +996 (312) 97 67 39, 0 (700) 976 739.
Адреси «Мобильник» (Mobilnik),
Кыргыз Республикасы, 720010 Бишкек шаары, Разаков көчөсү, 15
Суроолор боюнча банктын телефондоруна кайрылыңыздар: (0 312 ) 905-805, WhatsApp (0 777 ) 905-805.